Dag 2

Har inte kört så mycke poker idag, körde klart Blocket jag började med igår.
Ett Block är 20 SNGs, när man hamnar på placering där man vinner pengar får man poäng.
Man räknar ihop alla poäng i ett Block och så blir man rankad, top 100 får pengar, sista plats får 5$ och första 150$
För mig gick det bra i början, men sen gick det utför.
Fick bara ihop 277 poäng men det står att jag bara kört 18 av 20 st, så kanske kan köra 2 till och få ihop mer poäng fast vet inte om det räcker för topp 100, eller så är den bara lite seg på att uppdatera.
Det räknas veckovis, man kan köra upp till 5 Block och det är det bästa Blocket som räknas.

Förra veckan skulle man ha 432 poäng för att komma på plats 100.
Så kör man bra kan man få lite extra pengar gratis.
Det händer lite mer om man blir rankad högre men det tar jag upp om ja bliir rankad högt.

Jag satte ju in 76.90$ och jag har nu 79.37$ alltså 2.47$ plus, men då har jag lagt 4.10$ på 4st stora runeringar som det inte gått så bra på.
Inte så mycke varken igår eller idag, hoppas på en bättre poker dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: J.M

UPDATE!!

2009-09-11 @ 19:38:05
Postat av: Mor

Du e duktig du o jag fattar ingenting :)

Kramen

2009-09-11 @ 23:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0