En vecka har gått.

Då har det gått en hel vecka sen jag satte in 76.90$, har inte spelat så mycke poker men ligger dock minus :( , har för tillfället bara 62.29$ och då har jag även fått en bonus på 6.90$ för en insättning i augusti, så om ja ska ligga på plusminus 0 så borde ja vara uppe på 83.8$, det gör jag ju inte riktigt men det ska jag förhoppningsvis ändra denna vecka.
Det gick inte heller så bra i nått av blocken ja körde, fick bara som mest 277 poäng, gick jätte bra första halvan av blocket sen gick det ner bara.

Såg Boku87 (han som ska vinna ihop 100.000$) spela, han körde just då på 37bord samtidigt, helt sjukt att han hinner med.
När man kör på flera bord kallas det för multitabling poker.
Jag tänkte att jag oxå skulle testa det men jag körde bara på 8bord.


Nu är det ny vecka och ny ranking för blocken så nu ska jag köra ett block.
På åter seende.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0